ניתוח פלסטי אוזניים

אוזניים בולטות יכולות לפגוע בדימוי העצמי ולהוות מטרד ברור, התשובה לבעיה, ניתוח פלסטי באוזניים, ניתוח פשוט יחסית אשר מתקן את המצב מבחינה אסתטית מבלי לפגום או להזיק לאיכות השמיעה. הנה כל מה שצריך לדעת על ניתוח פלסטי באוזניים.

ניתוח פלסטי באוזניים מקובל בדרך כלל בדרך כלל בגילאים צעירים יותר, ביחס לניתוחים פלסטיים אחרים וניתן לבצע אותו כבר בגיל ההתבגרות, לאחר שמבנה האוזן גובש והתעצב. כשמדברים על ניתוח פלסטי באוזניים מדברים בדרך כלל על ניתוח הצמדת אוזניים, שהרי אחת התופעות האסתטיות הבולטות ביותר בתחום זה, הינן אוזניים בולטות ולא סימטריות ביחס לפרופורציה של הראש.

ניתוח פלסטי אוזניים – איך הוא מתנהל?


כשמדובר על ניתוח הצמדת אוזניים, המנתח הפלסטי מתקן את מבנה האפרכסת כך שצורה וזווית האוזניים מותאמות למבנה הפנים והראש. כשמדובר על ניתוח פלסטי לאוזניים, מדובר בניתוח שנועד לפתור בעיות של סימטריה ופרופורציה וכמובן לא בעיות שמיעה או לקות אחרת הנוגעת ליכולתו של המטופל לשמוע כראוי. היות ומדובר בניתוח פשוט יחסית, המציג פתרון מהיר ומתמיד לבעיה קלה, הרבה אנשים שסובלים מאוזניים לא סימטריות או מאוזניים בולטות, בוחרים לעבור ניתוח פלסטי באוזניים.

הניתוח עצמו נעשה בהרדמה מלאה או בהרדמה מקומית ואינו אורך זמן רב, ממוצע של שעה עד כשעה וחצי. ניתוח קוסמטי באוזניים כולל חתך לאורך הצד האחורי של האפרכסת, כך שדרך החתך נחשף שלד הסחוסי ומאפשר ביצוע שינויים במבנה האוזן. ההחלמה בניתוח פלסטי באוזניים קלה יחסית ואינה עורכת זמן ממושך, לאחר ניתוח אוזניים נחבש המקום בצורה הרמטית, כך שהמקום לא יזדהם או יפגע. היות ומדובר בניתוח קוסמטי פשוט יחסית ביחס לניתוחים אחרים, ברוב במקרים הוא אינו כולל אשפוז ממשוך, אלא אשפוז יום. באם אחרי כמה שעות הכול בסדר, המטופל יכול להשתחרר לביתו עם הוראות מפורשות כיצד לנהוג בימים שאחרי הניתוח ומתי לבוא לביקורת ולהורדת תחבושות.

ניתוח פלסטי אוזניים – למי זה מתאים?

כאמור, ניתוח פלסטי אוזניים מתאים למי שאינו מרוצה ממבנה וצורת האוזן ולמי שהמבנה האסתטי של האוזן, אינו תואם למבנה הראש. היות והאוזניים הן איבר חשוף, מי שאינו מרוצה ממבנה וצורת האוזן ירגיש לא בנוח ויכול להיות חשוף ללעג והקנטות. ניתוח פלסטי באוזניים יכול לפתור את המצוקה אחת ולתמיד, בעיקר היות ומדובר בניתוח שניתן לעשות כבר בגיל צעיר יחסית, בניגוד לניתוחים פלסטיים אחרים.

למרות שניתוח פלסטי עבור אוזניים הוא ניתוח פשוט יחסית, חשוב מאוד לבצע אותו רק אצל מנתח פלסטי מומחה ולעבור אבחון ובדיקות מתאימות, טרם הניתוח. במידה ומדובר בנער או נערה, חשוב מאוד לפעול בשיתוף פעולה מלא של ההורים ולהסביר לילד את השלכות ותוצאות המעשה.

רוצים לקבל מידע נוסף והצעות מחיר לניתוח הצמדת אוזניים ? השאירו לנו פרטים בטופס צור קשר

ואנחנו נדאג למרפאות המומחים "יתחרו" על בעלות הניתוח עבורכם.

Verified by MonsterInsights