הצמדת אוזניים הכנה והחלמה

תמיד אמרו לנו שאנחנו הכי יפים בעולם, וזו לא אמירה שגויה כלל וכלל. לכל אחד יופי וייחודיות משלו, אבל אין זה אומר שאין לכל אחד מאיתנו חלום קטן על שינוי פיזיולוגי אחד שיגרום לנו להרגיש קצת יותר טוב. ייתכן שמדובר במשהו שקיבלנו בירושה, בזכות הגנטיקה וההיסטוריה המשפחתית, וייתכן גם שמדובר במשהו שקיבלנו עם הזמן (נזקים של הגיל). כך או כך ניתוח פלסטי יכול לפתור היום בעיות שונות ולהוביל למקצה שיפורים אם רק נרצה בכך.

אחת הבעיות המרכזיות שמטרידות לא מעט ישראלים היא הבעיה של אוזניים בולטות, מום מולד שנובע מליקוי בהתפתחות של סחוסי האוזניים ולרוב אף עובר בירושה בין דורות. מי שמתמודד עם התופעה הזו לרוב מאופיין בזווית גבוהה מהמקובל בין אפרכסת האוזן לבין הקרקפת ובקיפול של הסחוס. הבשורה החיובית היא שגם בבעיה הזו ניתן לטפל באמצעות ניתוח פלסטי שמטרתו הצמדת אוזניים ושיפור התחושה האישי של המטופל.

 

הצמדת אוזניים הכנה והחלמה

הצמדת אוזניים הכנה והחלמה

מתי כדאי לעבור את הניתוח?

 

הצמדת אוזניים היא ניתוח פלסטי שנועד לתת מענה לבעיה אסתטית משמעותית, ובאופן כללי מדובר בניתוח פשוט למדי, שההחלמה ממנו מהירה, והוא יכול להתאים גם לילדים. למעשה, הורים רבים מעדיפים לקבוע לילדיהם את הניתוח בגיל צעיר למדי כדי לחסוך מהם את ההלצות בבית הספר ואת הקושי בהתבגרות עם מום שכזה.

גם אם בנות יכולות להסתיר את האוזניים הבולטות בזכות שיערן הארוך, אין ספק שלבנים קצת יותר קשה להסתיר את הפגם הזה. אם אתם שוקלים לבצע את הניתוח בילדכם חשוב להבין שהגיל המינימלי שבו ניתן לעבור ניתוח הצמדת אוזניים הוא גיל 6, לאחר שהאוזן סיימה את צמיחתה ולא צפויים להתרחש בה שינויים נוספים. זוהי בשורה טובה למי שרוצה לחסוך מהילד את הבושה ואת חוסר הביטחון כמובן, בוודאי אם הילד משתף פעולה ומביע נכונות ורצון לעבור את הניתוח. עוד חשוב להבין ולזכור שמדובר בהליך אסתטי בלבד, שלא יפגע ביכולת השמיעה של הילד (או של המבוגר).

 

ניתוח פלסטי להצמדת אוזניים – כך זה עובד

 

במהלך הניתוח ייצור הרופא מחדר את הקווים החסרים של מתאר האוזן, פעולה שתתבצע דרך חתך מאחורי האוזן, במיקום נוח ומוסווה היטב. אם אתם שוקלים לעבור ניתוח הצמדת אוזניים או שאתם מתכוננים לקראת הניתוח של הילד, דעו שמדובר בניתוח שמתבצע תחת הרדמה מקומית כאשר מדובר במנותח מבוגר, או תחת הרדמה כללית כאשר מדובר בילדים, וזאת כדי לאפשר לרופא לעבוד בצורה נכונה ומדויקת במשך כשעה וחצי.

זהו ניתוח פשוט, עם התאוששות מהירה והחלמה מהירה לא פחות, וגם אין לאחריו צורך בחבישה מיוחדת. למידע נוסף על הצמדת אוזניים ועל מהלך הניתוח, השאירו לנו מספר טלפון ונחזור אליכם עם כל הפרטים הדרושים לקבלת ההחלטה הנכונה עבורכם.

הצמדת אוזניים הכנה והחלמה לסיכום:

 

ניתוח פלסטי באשר הוא, והצמדת אוזניים הפרט, מחייב ייעוץ ראשוני עם מנתח פלסטי שיש לו מומחיות וניסיון בתחום. במהלך הפגישה הזו תקבלו הסבר מלא ומפורט לגבי התהליך והתוצאות הצפויות, וכן תוכלו לשאול שאלות ולהביע כל חשש שיש לכם. זוהי גם ההזדמנות לברר את מחיר הניתוח, כמובן, אבל בעיקר תהיה לכם האפשרות להבין מה צפוי לקרות ביום שאחרי הניתוח. אין ספק, ניתוח הצמדת אוזניים יכול להוות פתרון לבעיה של אוזניים בולטות, אבל מעבר לפן האסתטי זהו פתרון אידאלי לבעיות רגשיות ופסיכולוגיות נלוות שזר לא יבין. למרבה הצער אוזניים בולטות יכולות להוביל ללעג מצד אחרים, לתחושה של ביטחון עצמי ירוד ולחוסר שביעות רצון באופן כללי. הניתוח יוכל לשפר את איכות חייכם משמעותית!

הצמדת אוזניים הכנה והחלמה

עד כאן הצמדת אוזניים הכנה והחלמה.

המאמר עניין אתכם ? המשיכו לקרוא עוד :

 

הצמדת אוזניים
הצמדת אוזניים מחיר
הקטנת אוזניים
האסתטיקה של האוזן

 

רוצים לקבל מידע נוסף והצעות מחיר לניתוח הצמדת אוזניים ? השאירו לנו פרטים בטופס צור קשר

ואנחנו נדאג למרפאות המומחים "יתחרו" על בעלות הניתוח עבורכם.

Verified by MonsterInsights