הצמדת אוזניים לפני ואחרי

אנשים מתלבטים אם לעבור ניתוח הצמדת אוזניים בשל החשש מסכין מנתחים, אבל כשמסתכלים על אנשים שעבור הצמדת אוזניים לפני ואחרי, לא מעט מהחוששים משתכנעים די מהר לעבור אף הם ניתוח הצמדת אוזניים וליהנות מאיכות חיים אחרת.

תופעה של אוזניים בולטות היא תופעה מוכרת בעולם האסתטיקה וכיום עולם הרפואה האסתטית יודע כיצד לטפל בה בצורה יעילה ובטוחה. ניתוח הצמדת אוזניים מבוצע החל מילדים בגיל שש ועד אנשים מבוגרים בתנאי שהם בריאים. מדובר בניתוח קל יחסית אשר גם החלמתו מהירה.

הצמדת אוזניים לפני ואחרי

אז מה באמת חשוב בתהליך של

הצמדת אוזניים לפני ואחרי הניתוח וכמובן החזרה לשגרה?

אנשים לפני ניתוח הצמדת אוזניים סובלים הרבה פעמים מבעיות בביטחון ובדימוי העצמי, בלעג של הסביבה ואפילו בחוסר נוחות בסיסי במטלות כמו דיבור בטלפון או שכיבה על הצד. אצל ילדים ומתבגרים המצב של לעג וצחוק יכול להיות חמור במיוחד ולהשפיע באופן קריטי על התפתחות בטחונו ודימויו הבריא של הילד.

הבחירה לעבור ניתוח הצמדת אוזניים תלויה בעיקר במטופל עצמו (ואם מדובר בילד מתחת לגיל 18, אז גם בהוריו). ישנם אנשים החוששים מניתוחים ומעדיפים להישאר עם אוזניים בולטות ולא לעבור ניתוח, אבל רוב הסובלים מבעיה זו בוחרים בסופו של דבר כן לעבור ניתוח הצמדת אוזניים.

כאשר קובעים פגישה אצל המנתח הפלסטי ניתן לעבור הדמיה כיצד יראו הפנים לאחר ניתוח הצמדת אוזניים. הדמיה כזו יכולה לסייע למטופל בבחירה באם לעבור או לא לעבור ניתוח הצמדת אוזניים.

ניתוח הצמדת אוזניים הינו ניתוח פלסטי באפרכסות האוזניים והוא נועד להצמיד את האוזניים אל הראש. ניתוח זה הינו פלסטי בלבד ואינו פוגע בשמיעה.

אנשים אשר עברו ניתוח הצמדת אוזניים מדברים על חיים אחרים לפני הניתוח ואחרי הניתוח. תחושת הבושה והדימוי העצמי הירוד השתנו פלאים בעקבות ניתוח הצמדת אוזניים ואותם מנותחים דיווחו על תחושה חדשה של ביטחון. גם הסביבה הגיבה בצורה חיובית לשינוי ולאחר שנעשה התקבלו תגובות אוהדות מצדה.

הצמדת אוזניים לפני ואחרי

הצמדת אוזניים הנו ניתוח המשפר את מראה האוזניים ומתוך כך את מראה הפנים כולו, מוסיף לביטחון העצמי ומסייע בהעלאת איכות חייהם של אלו שסבלו מתופעה זו. אפילו שמדובר בתהליך פשוט ובשינוי קטן יחסית, הוא עדיין נחשב משמעותי, והחיים של לפני ואחרי ניתוח הצמדת אוזניים יכולים להיות בעלי הבדל של שמים וארץ עבור אנשים מסוימים.

רוצים לקבל מידע נוסף והצעות מחיר לניתוח הצמדת אוזניים ? השאירו לנו פרטים בטופס צור קשר

ואנחנו נדאג למרפאות המומחים "יתחרו" על בעלות הניתוח עבורכם.

Verified by MonsterInsights