הצמדת אוזניים מחיר

הצמדת אוזניים מחיר – אנשים רבים אינם מרוצים ממראה האוזניים שלהם. ברוב המקרים מדובר באוזניים בולטות, לא פרופורציונליות למבנה הראש. בעבור אנשים אלה ישנו פתרון, קוראים לו הצמדת אוזניים, ניתוח קוסמטי פשוט יחסית, אשר מהווה את התשובה לבעיה זו.

כשאנו חושבים על הצמדת אוזניים, אנו חושבים גם על מחיר, מהו מחיר הצמדת אוזניים, האם יש גמישות ומה בעצם חשוב לדעת לפני שמחליטים.

ניתוח הצמדת אוזניים זהו ניתוח קל יחסית, אשר ניתן לבצע כבר בגיל מוקדם והוא נפוץ גם אצל ילדים צעירים. במהלך הניתוח מסירים עודפי סחוס ועור, במטרה להחזיר להן את המבנה האנטומי המתאים ביותר למבנה הראש, כך שלא נעשית כל פגיעה או שינוי במבנה האפרכסת אלא גם בהצמדת האוזניים אל צדי הראש, שלא יבלטו.

הצמדת אוזניים מחיר

היות ומדובר בניתוח פשוט יחסית, מחיר הצמדת אוזניים אינו יקר בהשוואה לניתוחים קוסמטיים אחרים, אך חייב להיעשות באופן המקצועי ביותר, במקום המתמחה בניתוח הצמדת אוזניים, בעיקר אם מדובר בילד צעיר. חשוב מאוד שלא לקחת מחיר הצמדת אוזניים כקריטריון יחיד בשיקול היכן לעשות את הניתוח, אלא לבחון גם את אופי המקום וניסיונו הרפואי בניתוח הצמדת אוזניים.

הצמדת אוזניים מחיר

הצמדת אוזניים מחיר מה חשוב לדעת


מחירי ניתוח הצמדת אוזניים נעים בדרך כלל בטווח שבין 4,000- 8,000 ₪, (סבסוד קופות החולים וביטוחים שונים), אך יכולים להגיע גם עד 14,000 ש"ח, תלוי במקום שבו אתם עוברים את הניתוח. על מנת לזכות במחיר המשתלם ביותר לניתוח הצמדת אוזניים חשוב לעשות כמה דברים

בדקו האם קופת החולים שלכם מממנת חלק ממחיר ניתוח הצמדת אוזניים והאם אתם זכאים להנחה כלשהי מחיר ניתוח הצמדת אוזניים במסגרת הביטוחים המשלימים.

  • אם בחרתם לעשות ניתוח הצמדת אוזניים במרפאה פרטית או באחת הרשתות המבצעות גם ניתוח זה, חשוב לעשות השוואת מחירים לניתוח הצמדת אוזניים ולהבין מהו מחיר הצמדת אוזניים בכל אחד מהמקומות וממה נובע המחיר.
  • אם למקום שבו אתם רוצים לעבור ניתוח הצמדת אוזניים יש מבצעים או מחירים מיוחדים, אשר יכולים להשפיע על הצמדת אוזניים מחיר, שהרי למרפאות אסתטיקה שעוסקות בתחום הניתוחים הפלסטיים, יש לא פעם הטבות ומבצעים נקודתיים בכל מני ניתוחים, כולל מחיר ניתוח הצמדת אוזניים.

למי מתאים לעבור ניתוח להצמדת אוזניים

מכיוון ולאוזניים השפעה קריטית על מראה הפנים והפשטות היחסית של ההליך, בניגוד לניתוחים קוסמטיים אחרים ניתן לעבור ניתוח להצמדת אוזניים כבר מגיל שש. ילדים בעלי אוזניים גדולות או בולטות חווים פגיעה בביטחון העצמי בשנים בהן הם אמורים לפתח אותו וניתוח יכול להקל בצורה משמעותית על הילד שלך. אנשים רבים עוברים את ההליך במהלך חייהם הבוגרים והם מדווחים על עלייה בביטחון העצמי ובשביעות הרצון ממראה הפנים שלהם. התאמה אישית להליך נעשית במעמד פגישת הייעוץ הראשונית והלא מחייבת בה ייבחן הרופא את ההיסטוריה הרפואית שלך ומצבך הבריאותי.

מהלך ניתוח להצמדת אוזניים

ניתוח להצמדת אוזניים נחשב לאחד מהניתוחים הקוסמטיים הקלים והפשוטים ביותר וברובם המוחלט של המקרים הוא נעשה תחת הרדמה מקומית בלבד. ניתן לבקש לעבור את הניתוח תחת הרדמה כללית אך אין בכך צורך. הניתוח אמור להימשך בין שעה לשעה וחצי ובמהלכו הרופא המנתח יתקן את האפרכסת כך שהאוזניים לא יבלטו ויעצב אותן בצורה שתתאים ותחמיא לפנים שלך.

תקופת ההחלמה לאחר הצמדת אוזניים

השאלה השנייה השכיחה ביותר לאחר כמה עולה הצמדת אוזניים היא כיצד ישפיע ההליך על אורח חייך. לאחר הניתוח מולבשות תחבושות על האוזניים, יש להשאיר את התחבושות למשך ארבעה ימים בערך. לאחר הסרת התחבושות, עדיין תהיה נפיחות באזור המנותח וייתכנו שטפי דם קלים אך אלו אמורים לעבור בתוך מספר ימים. לפני הניתוח הרופא יספק לך את ההנחיות לתקופת ההחלמה אשר יכללו שינה עם סרט ראש למשך חודש לפחות.

כיצד יש לבחור מרפאות לביצוע השוואת מחירים להצמדת אוזניים

מומלץ מאוד לבצע להצמדת אוזניים השוואת מחירים אשר תתחשב גם במקצועיות המרפאה והרופא המנתח והליווי שהם מספקים. כמובן שיש לראות תיק עבודות של הרופא המנתח אשר יכלול תמונות לפני ואחרי של מטופלים עם נתונים הדומים לנתונים של האוזניים שלך. לאחר השארת הפרטים האישיים שלך בטופס אנו נדאג לקשר בינך לבין המרפאות הרלוונטיות ביותר עבורך, עכשיו זה הזמן להבין בדיוק כמה עולה הצמדת אוזניים מחיר, מה הן האפשרויות שלך וכיצד יתאפשר לך לשפר את איכות חייך.

שימו לב מה כולל מחיר ניתוח הצמדת אוזניים והאם הוא מתייחס גם למעקב, ביקורים חוזרים, מה קורה במידה וחלילה יש סיבוכים או שאתם לא מרוצים מהתוצאה הסופית. נכון, מדובר בניתוח פשוט יחסית ואף אחד מאיתנו אינו רוצה לחשוב על האופציה הזו, אך כשזה נוגע לביטחון ומחיר ניתוח הצמדת אוזניים, חשוב לברר הכול.

 

מאמרים נוספים בתחום זה:

ניתוח פלסטי באוזניים | לפני ואחרי ניתוח הצמדת אוזניים (תמונות)

 

רוצים לקבל מידע נוסף והצעות מחיר לניתוח הצמדת אוזניים ? השאירו לנו פרטים בטופס צור קשר

ואנחנו נדאג שמרפאות המומחים יציעו לכם מחיר אטרקטיבי במיוחד תוך שעות!

השירות לא עולה כסף וללא התחייבות מצד הגולש!

Verified by MonsterInsights