הצמדת אוזניים דרך קופת חולים

>> הצמדת אוזניים דרך קופת חולים

 

בני האדם לא נולדו שווים ולכל אחד נתן הטבע את היתרונות והחסרונות הייחודיים לו מבחינת המראה החיצוני. בעוד שאחד מאוכזב מהשיער הדליל, השנייה מהאף הארוך במקצת והשלישי מהקמטים שצצו בגיל מוקדם יחסית ישנם כאלו שאינם שבעי רצון מהאוזניים הבולטות. אם אתם מרגישים שהבליטה של האוזניים אינה פרופורציונלית למבנה הראש שלכם אזי ניתוח הצמדת אוזניים יכול בהחלט להתאים לכם ולהגשים את חלומכם לאוזניים צמודות לראש.

בבואכם לברר אודות ניתוח הצמדת אוזניים מכבי או כללית הן אופציות מעולות עבורכם. השאירו פרטים בטופס כעת – ואנו נדאג לכך שתקבלו את כל המידע לו שאתם זקוקים לו בנושא הצמדת אוזניים דרך קופת חולים.

 

 

הצמדת אוזניים ניתוח פשוט באופן יחסי

חשוב להדגיש כי ניתוח הצמדת אוזניים הוא ניתוח לכל דבר והוא ייעשה בהרדמה מקומית או בהרדמה כללית כאשר ההחלטה לגבי ההרדמה תקבע בעיקר לגבי גיל המטופל למרות שישנם כמובן גם גורמים נוספים. אם בחרתם לקבל ייעוץ והכוונה ולבצע הצמדת אוזניים כללית היא אחת מקופות החולים שבה תוכלו לבצע את הניתוח ולהעניק לעצמכם מראה חדש ויפה כאשר בכל הקשור לניתוח הצמדת אוזניים מכבי מעמידה לרשותכם אופציה מצוינת גם כן. אומנם מדובר בניתוח פשוט יחסית אך עדיין יתכנו תופעות לוואי כגון דימומים, כאבים, נפיחויות וכו'.

 

 

זמן הניתוח והגיל המומלץ לעבור אותו

הניתוח נערך בין שעה לשלוש שעות והוא מתאים לכולם. בעוד שיש רופאים הממליצים לבצע את הניתוח רק לאחר גיל 13, ישנם אחרים הטוענים כי כבר מגיל 6 ניתן לבצע את הניתוח ולהקנות למטופל את המראה המבוקש. במהלך הניתוח אין סיכון לשמיעה שכן הניתוח הוא חיצוני ואסתטי בלבד ולכן אין חשש לפגיעה שתוביל לפגיעה פנימית. זמן ההחלמה מהניתוח הוא כשבועיים כאשר לאחר שבוע כבר ניתן להוריד את התחבושות. הניתוח משאיר אומנם סימן אך הסימן אינו חשוף שכן הוא נמצא בחלקה הפנימי של האוזן.

 

 

הצמדת אוזניים דרך קופת חולים – טווחי המחירים

חשוב לדעת כי כשאתם בודקים את האפשרויות לבצע ניתוח הצמדת אוזניים כללית, מכבי ושאר קופות החולים עשויות לעזור לכם מבחינת ההוצאה הכספית. יש לבדוק סבסוד בקופות החולים, כאשר כל מטופל תלוי במסלול הבריאותי שבחר ובגורמים נוספים. נעה בין 4,000 ועד 8,000 שקלים וזה תלוי כמובן במרפאה שאליה תחליטו לגשת.

 

 

המחיר ביחס לניתוחים האחרים

ביחס לניתוחים אסתטיים אחרים, מדובר במחיר נמוך והסיבה לכך נעוצה בעובדה שמדובר בניתוח מסובך ומורכב פחות מאשר הניתוחים האחרים. במהלך הניתוח יש שינוי של סחוס האוזן ואת החתך עצמו מבצעים מאחורי האוזן, בחלק האחורי של האפרכסת, בחלק הקדמי של קפל העור או בתוך קונכיית האוזן. קופות חולים רבות עוזרות מבחינת המחיר וכאשר מבצעים ניתוח הצמדת אוזניים כללית, מכבי ויתר קופות החולים עומדות לרשותכם לגבי כל מידע וכל שאלה.

 

 

הצמדת אוזניים דרך קופת חולים מכבי וכללית

אם נודה עלה אמת, למחיר ישנה השפעה לא מבוטלת על המקום שבו נבצע את ניתוח הצמדת האוזניים. כאשר נעביר את הפרטים שלנו ונביע התעניינות על ניתוח הצמדת אוזניים מכבי, כללית, מרפאות פרטיות וכל מקום שמבצע ניתוחים קוסמטיים מסוג זה יציע את עצמו וינסה למשוך אותנו לבצע את הניתוח אצלו.

מומלץ לבדוק היטב טרם ההחלטה הגורלית, אומנם לא מדובר בניתוח מסובך או מורכב אך כן אם החלטתם לבצע את הניתוח במרפאה פרטית סביר שהמחיר יהיה גבוה יותר. אם בחרתם ב: הצמדת אוזניים דרך קופת חולים בדקו מהו הסבסוד המגיע לכם. אחרי שתחליטו שאתם רוצים ניתוח הצמדת אוזניים מכבי, כללית ומרפאות פרטיות יעמדו לרשותכם ויעניקו לכם את המחירים, המבצעים וההטבות המיוחדות שלהםהתפקיד שלכם הוא להשוות ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

ניתוח הצמדת אוזניים יכול לשנות עבור רבים מאיתנו את החיים, אנשים שהיו לא בטוחים במראה שלהם ישאבו ביטחון רב מהמראה שאחרי. החלטתם שזה מה שאתם רוצים? אל תהססו והשאירו את הפרטים שלכם, אנו נוודא שתקבלו את המענה ושיחזרו אליכם מטעם מרפאות העובדות עם קופות חולים שונות בכל הנוגע להצמדת אוזניים כללית, מכבי או אפשרויות נוספות.

 

עד כאן, הצמדת אוזניים דרך קופת חולים, מידע ומחירים בנושא זה.

לא שבעים בנושא מחירים? המשיכו לקרוא בנושא – כמה עולה ניתוח הצמדת אוזניים

השאירו את פרטיכם בטופס ונציג יצור עמכם קשר בהקדם ויעזור לכם בקבלת ההחלטה החשובה כל כך עבורכם.
הצמדת אוזניים – אל תתפשרו, תתייעצו!
אנו נעזור לכם למצוא את השילוב המנצח של: מומחים מקצועיים במחירים הוגנים ותשלומים נוחים.

השאירו את פרטיכם בטופס

Verified by MonsterInsights