כאבים אחרי ניתוח הצמדת אוזניים

כאבים אחרי ניתוח הצמדת אוזניים לא בהכרח מעידה על בעיה רפואית, אבל אפשר להקל עליהם בצורה משמעותית בעזרת נטילת תרופות ומשככי כאבים. ברוב המקרים נובעים כאבים לאחר ניתוח הצמדת אוזניים מאופי ההתערבות הכירורגית. עם זאת, הסיבוכים האמיתיים נדירים מאוד וניתן לדעת עליהם טרם הניתוח. רוצה לתאם פגישת ייעוץ לא מחייבת עם מנתח פלסטי מומחה? כדאי לך להשאיר פרטים באתר ואנו נדאג שנציגי המרפאות המובילות יעמדו לרשותך בהקדם האפשרי.

סיבוכים או כאבים אחרי ניתוח הצמדת אוזניים

היכרות עם תופעות הלוואי של ניתוח הצמדת אוזניים יכולה לסייע למי שחושש מהכאבים. הנה למשל המאפיינים של הסיבוכים הנפוצים:

א. אי נוחות וכאב בדרגה קלה מספר שעות לאחר הניתוח ניתוח הצמדת אוזניים מתבצע עם הרדמה מקומית בקרב מבוגרים והרדמה כללית בקרב צעירים. נפוץ מאוד לחוש אי נוחות וכאב בדרגה קלה מספר שעות לאחר הניתוח, כי חומר ההרדמה מתפוגג. במקרים של כאב חד יש צורך בהתייחסות של הרופא המטפל.

ב. דימום הופעת דימום שכיחה בקרב אנשים שסובלים מלחץ דם גבוה. הדרך למנוע את הדימום היא באמצעות טיפול נוגד כאבים ונוגד בחילות. גם הקפדה על הוראות הרופא המטפל יכולה למנוע דימום וכאבים אחרי ניתוח הצמדת אוזניים.

ג. זיהום כאבים שמופיעים כ-4-5 ימים לאחר הניתוח יחד עם אדמומיות, חום ונפיחות באפרכסת מעידים בדרך כלל על זיהום. הזיהום נדיר מאוד כל עוד מקפידים על כללי הרחיצה והחיטוי לפני הניתוח.

ד. צלקות בניגוד למה שנהוג לחשוב, דווקא הופעת צלקות לא קשורה לכאבים אחרי ניתוח הצמדת אוזניים. הצלקות נוצרות כתוצאה מהחתכים הניתוחיים מאחורי האוזן והן לא חשופות במבט מקדימה. צלקות גם לא קשורות לטכניקה הניתוחית כי הן מופיעות בגלל תגובה טבעית של הגוף.

טיפול בכאבים לאחר ניתוח הצמדת אוזניים

רופא מטפל עומד לרשותך לכל אורך תהליך ההחלמה מניתוח הצמדת אוזניים. המעורבות של הרופא המטפל חיונית למניעת זיהום, למעקב אחר הנפיחות ולבקרה של התוצאה הסופית. הטיפול אחרי הניתוח חשוב לא פחות מההתערבות הכירורגית עצמה ולכן חשוב לתאם אותם מול רופא מיומן.

Verified by MonsterInsights