האסתטיקה של האוזן

האסתטיקה של האוזן חשובה מאד ותינוקות רבים (כחמישה אחוזים מהאוכלוסייה) נולדים עם אוזניים בולטות, בוודאי ביחס למקובל. הימנעות מטיפול מתאים של הצמדת אוזניים עשויה להוביל לפגיעה חברתית עבור הילד ככל שהוא מתבגר, והתגובה של הסביבה עשויה בהחלט להשפיע באופן ניכר על התפיסה העצמית שלו ועל הביטחון העצמי.
נכון, נשים יכולות להסתיר את האוזניים שלהן באמצעות שיער ארוך ואפילו באמצעות כיסוי ראש, אבל לגברים הפתרונות הללו פחות אסתטיים ובכל מקרה, גם גברים וגם נשים בוודאי מעוניינים לשמוע על טיפול אמתי בבעיה, טיפול שאכן קיים היום והוא ניתוח הצמדת אוזניים.

מתי אפשר לעבור את הניתוח?

ניתוח הצמדת אוזניים יכול להתאים לילדים כבר בגיל שש, והורים שרוצים לחסוך לילדיהם את העלבונות ואת המבוכה בבית הספר יכולים לעשות זאת. במהלך הניתוח עצמו מתבצע שינוי של הזווית שנוצרה בין האוזן לבין הגולגולת, שכך שהאוזן מתקרב יותר לראש, בדיוק כפי שמרמז שם ההליך – הצמדת אוזניים.
האסתטיקה של האוזן
רופאים שונים נוקטים בשיטות שונות במהלך הניתוח, אך באופן כללי מדובר בניתוח לכל דבר, אשר מתבצע תחת הרדמה כללית, בוודאי כאשר הוא מתבצע על ילדים. מבוגרים יכולים לבקש ולבחור שניתוח יתבצע תחת הרדמה מקומית וטשטוש במקום, אך חשוב להבין שההליך כולו נמשך כשעה וחצי.
עוד באותו היום תוכלו להשתחרר הביתה וביומיים הראשונים תישארו עם חבישה, שאחריה תתבקשו לישון עם רצועה אלסטית על האוזניים למשך כחודש ימים.
התפרים עצמם יוסרו לאחר שבועיים, או שייספגו לבד אם זהו סוג התפר שבוחר הרופא לבצע. כאבים לא צפויים לכם, אם כי רגישות למגע באזור הזה היא אפשרות ראלית, בעיקר בשבועות הראשונים.

האסתטיקה של האוזן – הצלחת הטיפול

אם אתם שוקלים לבצע ניתוח הצמדת אוזניים עבור עצמכם או עבור הילד, אתם בוודאי תוהים לעצמכם מה סיכויי ההצלחה של התהליך הזה. ובכן, כ-80 אחוזים עוברים את הניתוח בהצלחה ובשביעות רצון מלאה כבר לאחר הניתוח עצמו, וב-20 האחוזים הנוספים נכללים מטופלים שנדרשים לניתוח חוזר או מתקן. חשוב עוד להבין שאין כאן סיכונים משמעותיים, ולמעשה ברמת הסיבוכים מדובר בעיקר על שטפי דם או זיהום, שהטיפול בהם פשוט מאוד: אנטיביוטיקה או ניקוז של הדם / הנוזל המוגלתי.
העור עשוי גם הוא להגיב ולפתח דלקת אבל מעבר להיותו של סיבוך זה נדיר מאוד, גם בו ניתן לטפל.

האם כדאי לעבור ניתוח הצמדת אוזניים?

מי ששוקל את האפשרות של הצמדת אוזניים בניתוח צריך לקבל את ההחלטה מתוך בחירה אישית, לאחר שיהיו בידיו כל השיקולים הרלוונטיים. אתרי האינטרנט השונים יוכלו לספק לכם מידע מלא וברור לגבי הניתוח עצמו, איך הוא בדיוק מתבצע אצל כל רופא ואילו מטופלים ממליצים או מבקרים את הרופאים שאצלם טופל הקשיבו להמלצות הללו ולחוות הדעת והיפגשו עם רופאים שעליהם שמעתם מילים טובות וקיבלתם חוות דעת חיוביות.
כנסו לקישור לקריאה בנושא: המלצות על מנתח להצמדת אוזניים.
בקשו להבין היטב את התהליך עצמו, את התוצאה הצפויה לכם ואת המידה שבה מצפה הרופא להצלחת התהליך. אל תחששו להביע בפניו את החששות שלכם ולשאול שאלות לגבי כל פרט שמטריד אתכם, הן לגבי ההכנות, הן לגבי התהליך עצמו והן לגבי ההחלמה והחזרה לשגרה.
המידע הזה יעזור לכם לבחור נכון ברופא שהוא גם מקצועי ומנוסה, וגם יודע לתת לכם תחושת ביטחון, שהיא חשובה לקראת הכניסה לחדר הניתוח – בוודאי כאשר המטופל הוא הילד. אם אתם עדיין מתלבטים ולא בטוחים האם ניתוח הצמדת אוזניים הוא הצעד הנכון, השאירו לנו את הפרטים שלכם וניתן לכם את כל הפרטים והמידע שאתם זקוקים לו, כדי להחליט ולהיות מרוצים.
עד כאן האסתטיקה של האוזן.

מאמרים נוספים באותו נושא:

ניתוח הצמדת אוזניים

מחירים

רוצים לקבל מידע נוסף והצעות מחיר לניתוח הצמדת אוזניים ? השאירו לנו פרטים בטופס צור קשר

ואנחנו נדאג למרפאות המומחים "יתחרו" על בעלות הניתוח עבורכם.

Verified by MonsterInsights