האם כדאי לנתח אוזניים בולטות אצל ילדים

ההתלבטות בשאלה האם כדאי לנתח אוזניים בולטות אצל ילדים היא אמתית. הורים רבים אינם יודעים מה עדיף – לומר שלום ולא להתראות לאוזניי דמבו הפיל או לחלופין להעביר מסר חיובי לילדים ולעזור להם לקבל את עצמם בדיוק כמו שהטבע ברא אותם.

רוצים להתייעץ עם המומחים? השאירו פרטים כעת ואנו נדאג כי נציגי המרפאות המתאימות יחזרו אליכם במהירות האפשרית!

שאלו את עצמכם – עד כמה האוזניים בולטות?

אוזני דמבו אצל ילדים זו תופעה גנטית אשר לרוב עוברת בתורשה מאחד מבני המשפחה. עם זאת רבים ההורים אשר היו רוצים למנוע מילדיהם את עגמת הנפש אשר טמונה בהתמודדות עם אוזניים בולטות. אך איך באמת יודעים מתי יש צורך בניתוח? והאם כדאי לחכות ולראות אם האוזניים יפריעו לילדיכם או לפעול על המקום ולנתח לפני שיגיעו כינויי הגנאי וההקנטות? שאלות אלו הן אכן מורכבות ולכן אם הן עולות ואינכם בטוחים בנושא, מומלץ לפנות אל ייעוץ מקצועי מטעם רופא מומחה. רופא יבדוק את אוזניו של הילד, יוכל לספק פרטים נוספים, לתת המלצה לגבי הטיפול הרצוי, להציג את הסיכונים והסיבוכים האפשריים ובאופן כללי – לעזור לכם להחליט.

למי האוזניים יותר מפריעות – לילד או לכם?

שאלה נוספת אותה עליכם לשאול את עצמכם לפני שמחליטים האם כדאי לנתח אוזניים בולטות היא למי האוזניים יותר מפריעות: האם לכם ההורים אשר חוששים לגורלו של ילדיכם ורוצים למנוע ממנו לשמוע קריאות גנאי כמו "אוזניי דמבו הפיל" או לילדכם? לא פעם אחד ההורים חווה גם הוא הקנטות בצעירותו והיה רוצה למנוע זאת מילדו. אולם לפני שממהרים לניתוח כדאי לבדוק האם אכן הילד סובל מאותה הבעיה והאם הוא חווה אותה כפי שאתם חוויתם בילדותכם. כמו כן יש לבדוק האם אולי כדאי לסייע לידיכם לאהוב את עצמו גם עם האוזניים שקיבל ולעזור לו לראות את היופי בהן.

סוגיית התקציב, עליה גם לעמוד על הפרק

אוזני דמבו אצל ילדים לא פעם מובילות להתלבטות והורים רבים לא מצליחים להחליט האם ניתוח הוא האופציה הטובה ביותר. על פי רוב התשובה לשאלה "האם כדאי לנתח אוזניים בולטות" תלויה גם בתקציב אשר עומד לרשותכם. עלותם של ניתוחי אוזניים יכולה להגיע עד עשרות אלפי שקלים ולא כל אחד יכול היה להרשות זאת לעצמו. לכן התקציב אשר עומד לרשותכם גם הוא בעל חשיבות. יחד עם זאת, התקציב לא צריך למנוע מבעדכם לבצע ניתוח אוזניים במידה והוא נחוץ, במיוחד כאשר כיום ביטוח הבריאות המקיף של קופות החולים השונות כולל גם זכאות להנחות עבור טיפולים אסתטיים וניתוחים קוסמטיים. כך באפשרותכם לממן ביתר קלות ניתוח פלסטי באוזניים וליהנות יחד עם ילדיכם מפתרון קבוע ומשקט נפשי.

למאמר מורחב בנושא זה לחצו על הקישור הבא:   הצמדת אוזניים דרך קופת חולים

 

הגיע הזמן להחליט

"אוזניי דמבו הפיל", "עפיפון" ו"אוזני פייפר" אלו הם רק חלק מן הכינויים אשר ילדים ולהם אוזניים בולטות שומעים על בסיס יומיומי. אין ספק שכינויים אלו ואחרים יכולים לפגוע בדימוי העצמי של הילדים ולגרום להם לחוש אי נוחות. אי נוחות זו עלולה לפגוע בהם גם מבחינה חברתית ולהשפיע במידה ניכרת על ביטחונם העצמי כמו גם על איכות ושגרת חייהם. עם זאת לאלו מכם החוששים מהאופציה הניתוחית כדאי לדעת כי כיום ישנן טכניקות ניתוח מתקדמות ומכשור חדיש אשר מאפשרים לרופאים לבצע את הניתוח ביתר מיומנות ומקצועיות. בנוסף מדובר בהליך שכיח בפני עצמו. לכן במידה והאוזניים בולטות ומפריעות לילד, ניתוח יהווה אופציה אידיאלית למיגור תופעת אוזני דמבו אצל ילדים.

מומחים מטעם המרפאות המובילות מכונים לסייע לכם בהתמודדות עם הסוגייה: האם כדאי לנתח אוזניים בולטות אצל ילדים. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטים באתר עוד היום!

 

Verified by MonsterInsights