הצמדת אוזניים למראה טבעי יותר

הצמדת אוזניים למראה טבעי יותר – להקשיב לאסתטיקה
שיפור הביטחון העצמי, זו המטרה המרגשת של ניתוח הצמדת אוזניים למראה טבעי יותר וטוב מאד שעושים אותו, רק חבל שהחברה היא כזו שלא מקבלת משהו שהוא קצת שונה מהגדרות של יופי הנהוגות בה. מכל מקום, אוזניים בולטות פוגמות בביטחון והניתוח של הצמדת אוזניים למראה טבעי יותר מחזיר את הביטחון העצמי למטופל ומשפר את התדמית שלו בעיני עצמו ובעיני אחרים.

הקנקן ומה ששומעים בו

האוזן, האיבר המופלא שמביא אלינו את הצלילים שמסביב, מורכבת בתחכום ברמה מאד גבוהה ולצורך העניין מזל הוא שהחלקים החשובים במערכת הזו נמצאים בתוך הגולגולת ומוגנים היטב. החלק שמחוץ לגולגולת הוא חשוב ואחראי להעברת גלי הקול במרוכז אל תוך האוזן הפנימית אבל ברובו הוא לא משפיע על תפקוד המנגנון הפנימי. לכן אגב, אפשר שנוצרת פגיעה בחלק החיצוני של האוזן ובכל זאת האדם ממשיך לשמוע כרגיל.

האוזן החיצונית מורכבת בעיקר מסחוס וכלי דם ולכן אפשר לערוך בה ניתוח קוסמטי. הצמדת אוזניים להשגת מראה טבעי יותר היא ניתוח פלסטי לא מסובך ואפילו כמעט לא מסוכן. גם במקרה וקרתה איזושהי אי סימטריה או שמשהו בחתך היה שגוי, הרי שאחרי מספר חודשים אפשר לנתח שוב ולתקן. זאת להבדיל מניתוחים אחרים בהם יש צפי לסיבוכים שונים. ושוב, כאן אין כזה צפי ואם קרתה טעות אפשר לתקנה.

הצמדת אוזניים למראה טבעי יותר

הצמדת אוזניים למראה טבעי יותר ולאוזניים בולטות ושפת הפנים

 

בשפת הפנים אוזן בולטת תעיד דווקא על אינטיליגנציה גבוהה ואפילו יצירתיות. לעתים היא מעידה על עקשנות ועל אחיזה בכוח חיים פנימי. בכל מקרה, בדרך כלל היא תעיד על דברים טובים אבל, כאמור, בחברה שלנו, משמעות לחוד וחיצוניות לחוד והחיצוניות כבר מזמן הפכה חשובה יותר ממשמעויות שקשורות לאופי.

איך מתבצע הניתוח?

החיבור של האוזן אל הגולגולת הוא סחוס. המנתח מבצע חיתוך מאחורי האוזן, חיתוך שתואם את הצורה שלה, עד שנחשף החיבור הפנימי של האוזן אל הראש. בשלב הזה נעשית ההצמדה ואחריה התפרים. הניתוח כולו אורך כשעה בסך הכל. כמובן שהוא נעשה תחת הרדמה, לפעמים מקומית ולפעמים כללית אבל, גם במקרה שההרדמה היא מקומית הרי שהמטופל יקבל גם חומר מטשטש. בסופו של דבר הרופא והמרדים והאחות והמכשירים, כולם חגים מעל ראשו ולא ניתן לצפות ממנו לרגיעה שכולה נחת מבלי שיקבל חומר מטשטש.

אחרי הניתוח האוזן נחבשת באופן המצמיד אותה אל הראש והחבישה מתבצעת בצורה הדומה לקסדה. בשלב ההתאחות הסחוס הקרוב אל הראש מתחזק יותר מחלק הסחוס הרחוק ממנו וכך הסחוס הקרוב מצמיד את האוזן אל הגולגולת. אחרי הניתוח הרופא יאסור על המטופל להשתתף במשחקים שיש בהם זריקות כדור או להיות במקומות שבהם הוא עלול לקבל מכה בראש. גם מאמץ מיותר אסור וככלל, השבועיים הראשונים שלאחר הניתוח מומלצים כימי החלמה ולא כימי פעילות.

רוצים לקבל מידע נוסף והצעות מחיר לניתוח הצמדת אוזניים ? השאירו לנו פרטים בטופס צור קשר

ואנחנו נדאג למרפאות המומחים "יתחרו" על בעלות הניתוח עבורכם.

 

Verified by MonsterInsights