הצמדת אוזניים שאלות ותשובות

הצמדת אוזניים שאלות ותשובות שכיחות בנושא זה

לא תמיד אנחנו מרוצים ממה שהעניק לנו הטבע. אחד מהפגמים המטרידים אנשים רבים הוא אוזניים בולטות. על ידי ניתוח הצמדת אוזניים ניתן לטפל באוזניים בולטות, אוזניים אי אחידות או אי סימטריה באוזניים. ניתוח הצמדת אוזניים נעשה בהרדמה מקומית או הרדמה כללית וזה תלוי בגורמים שונים, בעיקר בגיל המטופל. במהלך הניתוח משנים את סחוס האוזן באמצעות חתך. את החתך מבצעים בקפל שמאחורי האוזן, בחלק האחורי של האפרכסת, בחלק הקדמי של קפל העור או בתוך הסחוס של קונכית האוזן. בכל מקרה, מקום החתך הנו מוסתר ולא נראה גם כאשר המטופל בעל שיער קצר או אסוף.

הצמדת אוזניים שאלות ותשובותהצמדת אוזניים שאלות ותשובות

כמה זמן אורך הניתוח?


הליך של הצמדת אוזניים אורך בין שעה לשלוש שעות. בסיום הניתוח עובר המנותח לחדר התאוששות לכמה שעות תחת השגחה רפואית בסיומן הוא שב לביתו.

מהם הסיבוכים האפשריים או תופעות הלוואי לאחר ניתוח הצמדת אוזניים?


מאחר ומדובר בהליך כירורגי, קיימים סיכויים לסיבוכים ותופעות לוואי שונות. בין התופעות השונות עלולים להופיע: כאב, נפיחות, שטפי דם, אדמומיות וחוסר תחושה. תופעות אלו זמניות וחולפות לאחר כמה ימים, וניתן לטפל בהן באמצעות משככי כאבים, על פי המלצת הרופא. רק במקרים נדירים יש צורך בניתוח תיקון לפגמים שנוצרו לאחר ניתוח הצמדת אוזניים.

האם ניתוח הצמדת אוזניים משפר או מזיק לחוש השמיעה?


לא. ניתוח הצמדת אוזניים הוא ניתוח חיצוני ואסתטי בלבד ואין לו קשר לשמיעה.

מי יכול לעבור ניתוח הצמדת אוזניים?


מאחר ומדובר בניתוח פשוט, כל אחד יכול לעבור ניתוח הצמדת אוזניים. נשים בהיריון, קשישים או אנשים בעלי מחלות כרוניות יטופלו בהתאם להמלצת הרופא. הרופאים חלוקים לגבי הגיל בו ניתן לעבור ניתוח הצמת אוזניים. יש הטוענים כי כדאי להימנע מניתוח לפני גיל שלוש עשרה בעוד אחרים חושבים כי כבר בגיל שש ניתן לנתח ילדים על מנת למנוע הפרעות רגשיות.

כמה עולה הניתוח ניתוח הצמדת אוזניים?

המחירים נעים בטווח שבין 4000 ל- 8000 ש"ח, תלוי כמובן במרפאה. ישנם מרפאות אשר מבצעות את הניתוח בסבסוד של קופות החולים. קראו עוד על הצמדת אוזניים מחיר | מחירי ניתוח דרך קופות החולים

כמה זמן אורכת תקופת ההחלמה?


החלמה מניתוח הצמדת אוזניים נחשבת מהירה יחסית. האוזניים נחבשות בתום הניתוח ויתכן כי בימים הראשונים שלאחר הניתוח יחוש המטופל מעט כאב ונפיחות. לאחר כשבוע תוסרנה התחבושות כן יוסרו התפרים, אך יש להיזהר מאד בהגנה על האוזניים, ומומלץ לישון עם סרט מגן אוזניים למשך כמה שבועות נוספים.

הנפיחות תיעלם כליל לאחר שבועיים מיום הניתוח. יש להיזהר מפעילות העשויה לפגוע באוזן למשך מספר חודשים (כמו כדורסל, שחיה, החדרת אוזניות לתוך האוזניים וכד'). יש להימנע משחייה במקומות ציבוריים ומכל מקור מים חמים וציבוריים למשך שלושה חודשים מיום ניתוח הצמדת אוזניים.

מאמר מורחב באותו נושא: הכנה להחלמה מניתוח

רוצים לקבל מידע נוסף והצעות מחיר לניתוח הצמדת אוזניים ? השאירו לנו פרטים בטופס צור קשר

ואנחנו נדאג שמרפאות המומחים יציעו לכם מחיר אטרקטיבי במיוחד תוך שעות!

השירות לא עולה כסף וללא התחייבות מצד הגולש!

Verified by MonsterInsights