ניתוח אוזניים לפני ואחרי

מתחו בדמיונכם חוט מן הפנים אל הלב, זהו חוט המשיכה של הביטחון העצמי והביטחון העצמי מתחיל בפנים. כשהפנים לא עומדות בתנאים המחמירים של החברה המטופשת אזי הביטחון הוא על הפנים. והפנים הן המקום החשוף ביותר שלנו אבל הן בעצם אמורות להעיד על הפנים, בכל מקרה, מצב הפנים הוא בסיס לביטחון העצמי שלנו. החל מקווי המתאר שלהן וכלה בשיער הראש ובאוזניים. שכן, אוזניים בולטות מזיקות מאד לביטחון העצמי ולכן פותח ניתוח הצמדת אוזניים שנועד להרים את הביטחון ואת הדירוג שלנו בטבלת היופי המחמירה.

ניתוח אוזניים לפני ואחרי

ניתוח אוזניים הוא הצמדה של האוזניים אל הראש בזוית שמתאימה לממוצע. הווה אומר שלושים מעלות בערך. כשהעובר מתפתח בבטן האוזניים שלו בולטות בתחילה אבל לקראת סוף ההתפתחות נוצר קפל בחלק האחורי של האוזן ובזכות הקפל הזה האוזן נצמדת אל הראש. במקרים רבים ההתפתחות מפסיקה והקפל לא מספיק להיווצר. או אז נולד תינוק עם אוזניים בולטות.

ניתוח אוזניים לפני ואחרי הן מלים נרדפות לברווזון המכוער לפני שגילה את הברבורים ואחרי כן. לפני ניתוח אוזניים המטופל סובל בדרך כלל מלעג ומדימוי עצמי ירוד ואילו אחרי הניתוח הוא מקבל כרטיס כניסה אל חברת היופי והחוקים. אחרי ניתוח אוזניים מטופלים מספרים על שינוי עצום בתחושה הפנימית שלהם ובדרך בה הם מציגים את עצמם.

 ניתוח אוזניים לפני ואחרי

 הצמדת אוזניים והביטחון העצמי

הניתוח להצמדת אוזניים מתאים כמעט לכל גיל מעל גיל שש. בגיל שש האוזניים מפסיקות להתפתח כך שאפשר כבר אז לבצע ניתוח אוזניים לפני שהפגיעות בבית הספר גדלה ואחרי הניתוח מובטח שינוי במצב הנפשי של הילד ובביטחון שלו.

ניתוח להצמדת אוזניים לפני הצבא ואחרי התיכון הוא פופולרי מאד בקרב אלה שנושאים אוזניים פרוסות. גם בנים וגם בנות ניגשים אל הניתוח הזה על אף שהוא משולם באופן פרטי. קופות החולים לא משתתפות בניתוח כיוון שהוא אסתטי ולא בריאות. כאן המקום להעיר שאין השפעה על השמיעה. האפרכסת היא מספיק חיצונית כדי שלא תשפיע על איברי השמיעה הפנימיים ועיקר השמיעה תלוי בחלקים הפנימיים שכך הם גם מוגנים יותר.

ניתוח אוזניים לפני ואחרי – התהליך

הניתוח הוא חיתוך של הקפל המחבר את האפרכסת אל הגוף. מבוצע חתך בסחוס הזה ואז קיפול שלו, קיפול כמו כזה שתופרת עושה כדי להצר בגד. הניתוח מבוצע בהרדמה מלאה אבל אפשר לבצעו בהרדמה מקומית ככל שהמטופל מוכן לשכב בלי לזוז משך כל זמן הניתוח. יוצא מכך שילדים קטנים יורדמו הרדמה כללית כי לא יוכלו לשכב כך בלי להזיז את הראש.

בתקופת ההחלמה הראשונית האוזניים חבושות למשך שבוע אבל אחר כך התחבושות מוסרות והמראה לא מלבב אבל זמני. האוזניים כחולות ולפעמים אדומות. ניתוח אוזניים לפני אירוע ואחרי הפגישה עם הרופא רצוי שיתבצע מספיק זמן לפני האירוע החשוב כדי להספיק להחלים בזמן.

רוצים לקבל מידע נוסף והצעות מחיר לניתוח הצמדת אוזניים ? השאירו לנו פרטים בטופס צור קשר

ואנחנו נדאג למרפאות המומחים "יתחרו" על בעלות הניתוח עבורכם.

Verified by MonsterInsights